Satu malam seorang lelaki yang Facebook beliau sebelum ini bernama Eddyra PM Farah. Dia kata nak share kisah beliau dengan Shaklee. Farah kata, silakan tuan.

Screenshot perbualan kami di Facebook massenger .

Bukan mudah nak hilangkan ketagihan pada rokok. Kalau mudah, mesti sudah ramai orang berhenti.

Kata beliau, isteri paksa makan Vivix. 1 sudu Vivix setiap malam. Bila cuba merokok lagi, rasa rokok jadi pahit.

Bila sudah pahit, sudah tak syok la kan. Hilang minat pada rokok.

Taktik para isteri demi nak usahakan suami berhenti merokok.

“Laki aku complen makan vivix,dia Kata rokok jadi pahit”.

“My mum pun smoking ,now she is taking vivix. She told me she smoke lesser and sometimes don’t even remember to smoke.”

And she feels healthier now.Jarang sakit ,dulu selalu sakit batuk every ubat berlambak-lambak.

Seronokkan bila orang yang kita sayang teruskan hidup dengan nafas yang lebih sihat.

Vivix Shaklee bukan sejenis ubat khas untuk hilangkan ketagihan. Tapi ia adalah sumber nutrisi dalam kumpulan antioksida yang tinggi.

Bagaimana Polifenol Bantu Perokok Yang Ingin Berhenti Merokok?

1. Polifenol Sebagai Agen Detoks

Kandungan dalam sebotol Vivix sangat banyak manfaat termasuk agen detoks yang kuat untuk tubuh kita. Jadi ia membantu nyahtoksin pelbagai bahan toksin termasuk nikotin.

Secara logiknya, apabila badan kita bersih daripada nikotin, keinginan untuk merokok akan berkurangan dan kita mula merasa rokok itu pahit, tawar atau seperti masuk angin seperti yang dirasai oleh mereka yang merokok buat kali pertama.

Apabila seorang perokok tegar minum vivix, kandungan nikotine di dalam darah akan dikeluarkan dari badan melalui air kencing dan kumuhan.

Semakin rendah paras NICOTINE dalam darah, semakin KURANG KETAGIHAN kepada rokok. Ini bermakna sel-sel badan sendiri akan menolak rokok secara automatik!

2. Polifenol Bantu Mengurangkan Peningkatan Dopamin di Dalam Otak

Vivix juga kaya dengan polifenol. Mereka yang mempunyai masalah ketagihan dengan bahan seperti nikotin, tahap dopamin dalam neuron otak akan meningkat. Peningkatan dopamin inilah yang menyebabkan perokok teringat (ketagih) dan ingin kerap merokok.

3. Polifenol Mengurangkan “Withdrawal Symptom” Apabila Berhenti Merokok.

Selalu je kita dengar yang perokok tegar ni takut nak berhenti merokok kerana risau akan simptom withdrawal atau jatuh sakit tiba-tiba selepas berhenti merokok.

Dengan manfaat polifenol InshAllah mampu mengurangkan kesan withdrawal ini supaya perokok rasa lebih sihat dan bertenaga.

Seeloknya juga Vivix ini diambil bersama-sama DTX Complex untuk detoks organ dalaman kita termasuk hati. Merokok menyebabkan sangat banyak toksin berbahaya berkumpul di hati. Hati sebagai organ detok utama lama kelamaan gagal berfungsi menyahtoxin. Seterusnya mengundang lebih banyak penyakit.

Memang lega, sebab pengambilan Vivix membantu dari awal hingga akhir dalam proses berhenti merokok secara semulajadi . Bila minimum withdrawal symptom akibat berhenti merokok dirasai, sangat membantu untuk perokok istiqomah untuk terus tinggalkan rokok.

Boleh CALL / whatsapp 0192682710 untuk dapatkan VIVIX dengan segera.

*Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan lah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit